.... det er hvad Mathilde blev bidt af, for ca 2-3 uger siden. Jeg opdagedede det en dag hun sku i bad, og jeg hjalp hende med at spænde bukserne op. Opdager så noget over rumpen, men troede egentlig det var et sår. Jeg hiver det af over flere gange, for det sidder fast. Opdager så at det er et dyr, og Heino kontrolere det, og det hele er med ude. hovedet sidder der stadig. Det lignede sådan et mygstik efter, men det ville da forsvinde.
Men her for ca 1 uge siden ku man igen se hvor hun var blevet bidt henne. Og for hver dag kom der afmærkning omkring, og det blev tydligere... Vi blev enig om at det sku undersøges.. bare for en sikkerheds skyld. Var så ved lægen igår, og kommer ind til en vikar, men han ville gerne have det efterset af en af de ældre læger. Den ældre læge ser det, og siger som vikaren allerede havde sagt det, at det sku behandles med en medicin-kur. Men doseringen blev de nød til at ringe på sygehuset om. så hun kom i bahandling igår, og var meget imod det. vi fik det i flydende form, da vi ikk mente vi ville få det i hende ved andet. først i dag er hun ok, med at skal have det. Ja nu tager hun det faktisk som slik. Bare hun kan få lidt sodavand bagefter, så kommer det ned.
Sætter lige et billede ind af mærket, så i kan se hvordan det er. Ja og se hvor stort det egentlig er..
(det i den lille firkante er selve bidet, og ellers selve afmærkningen at mærket)

Besvar med citat
Marcus (11/8 2003)
hold da helt op... Det er da vildt som det har bredt sig 
Stolt mor til tre guldklumper:
fra Majbrit
: